Бекітемін:
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
А.Ж.Кайрлиева
31.08.2022 ж.
2022-2023 оқу жылындағы үйірмелер мен клубтар жұмысының кестесі
Кафедра |
Атауы |
Үйірме мүшелерінің саны |
Жетекшісі |
Өту мерзімі |
Өтетін орны |
|
Уақыты |
Күні |
|||||
Орыс тілі және әдебиеті кафедрасы |
«Вдохновение» |
25 |
Г.С.Габбасова А.Б.Молдагалиева |
15.00 |
Сәрсенбі |
№1 ауд |
Секреты публичного выступления |
25 |
Шагиева Н.Н. |
16.00 |
Сейсенбі |
№53/1 ауд |
|
Драма клубы |
50 |
Бекбулатова А.С. |
15.00 |
Сәрсенбі |
№23 ауд |
|
Қазақ тілі мен әдебиеті |
«Дарын» клубы |
80 |
Хамза Жандос |
15.00 |
Жұма |
№51/1 ауд. |
«Зерде» клубы |
75 |
Қ.К.Жақыпова |
16.00 |
Бейсенбі |
№17 ауд. |
|
"Ұлағат" дебат клубы |
30 |
Курмангалиева Н.Х. |
14.00 |
Бейсенбі |
№10 ауд |
|
Технология |
Суретші- безендіруші |
26 |
Хамзин Н.А. |
13.00 |
Сәрсенбі |
Оқу шеберханасы |
Ұлттық қолөнер бұйымдарын үлгілеу |
40 |
Жонқарбаева Ж.Ж |
14.00 |
Сейсенбі |
Тігін шеберханасы |
|
Былғарыны көркем өңдеу |
35 |
Жайманова Л.А. |
14.00 |
Жұма |
№2 ауд |
|
Қолөнер |
30 |
Жалдыбеков Е А. |
||||
Музыка кафедрасы «Гармония» музыкалық-эстетикалық клубы Утебаева А.К. |
«Атамұра» қазақ ұлттық аспаптар ансамблі |
35 |
Ескайров К.А. |
17.00 |
Жұма |
2бсекциясы 55 ауд |
«Аrt music» инструменталды ансамблі |
25 |
В.А.Кожевников |
16.00 |
Сейсенбі |
2бсекциясы 53 ауд |
|
«Лира» вокалдық-эстрадалық ансамблі |
30 |
Б.Н.Бакимов А.А.Ахметова |
11.00-13.00 |
Жұма |
2асекциясы №48 ауд |
|
«Балақан» балалар музыкалық театры «Школа аниматоров» |
30 |
Н.М.Нурушева Ж.А.Нургалиева |
17.00-18.00 |
Сәрсенбі |
2бсекциясы №58 ауд |
|
Математика, информатика кафедрасы |
Математикалық сауаттылық: логика және өмірдегі математика |
25 |
Г.М.Сапахова А.Т.Утегенова |
16.00 |
Сейсенбі |
43 ауд |
Physics stady (Физиканы зерттеу) |
35 |
Г.К.Сүйінғалиева |
14.30 |
Бейсенбі |
36 ауд |
|
Цифрлық сауаттылық |
40 |
Г.Б.Султанова |
14.30 |
Жұма |
16 ауд |
|
It студенты |
30 |
А.К.Джумагазиева |
11.15 |
Сәрсенбі |
16 ауд |
|
«Web дизайн» |
25 |
А.С.Батыкова |
14.00 |
Бейсенбі |
10 ауд |
|
Интерактив |
25 |
Р.С.Султангалиев |
14.00 |
Сейсенбі |
10 ауд |
|
Педагогика, психология кафедрасы |
Қыздар клубы |
30 |
Л.С.Есенова |
14.00 |
Жұма |
№17 ауд |
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту кафедрасы |
Веселая идея |
82 |
Қ.Тулеушева А.М.Хамбетова |
14.00 |
Сәрсенбі |
№ 30 ауд |
Ағылшын тілі кафедрасы |
«Lingua» |
35 |
Ш.Е.Мухтарова |
11.00 |
Сейсенбі |
№1 ауд |
«Gaudeamus» |
25 |
Давлеткалиева Д.А. Сатыбалдиева А.Б. |
12.00 |
Сейсенбі |
№12 ауд |
|
Клуб «Friendship» |
27 |
Урашева А.Ж. |
14.00 |
Жұма |
№42 ауд |
|
“Let’s learn English” |
31 |
А.Т.Даулеткалиева |
13.00 |
Бейсенбі |
№46 ауд |
|
«Spoken English» |
35 |
Б.Д.Сағатова |
14.00 |
Жұма |
№28 ауд |
|
Студенттердің ғылыми қоғамы |
55 |
Тлеужанова, Букесова, Дербіс |
15.00 |
Жұма |
№21 ауд |
|
Дене тәрбиесі кафедрасы |
Спорттық секциялар |
650 |
Муратбекова А.А. |
Кесте бойынша |
Спорт зал |
|
"Жас сарбаз" әскери-патриоттық клубы |
25 |
Н.З.Утегалиев |
17.00. |
Бейсенбі |
№7 ауд |
|
Мылтық ату үйірмесі |
25 |
Н.З.Утегалиев |
13.00 |
Жұма |
Спорт зал |
|
Жаратылыстану кафедрасы |
«Жас эколог» үйірмесі |
70 |
А.Дусалиева |
14.00 |
Бейсенбі |
№27 ауд |
Жастар ұйымдары |
«Студенттік Парламент» «Өзін-өзі басқару» ұйымдары |
650 |
Парахатов Н. |
Жоспарға сай |
№6 ауд |
ҮЙІРМЕ ЖЕТЕКШІСІ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕЖЕСІ
(Тәрбие кеңесінің отырысында қаралып, бекітілген хаттама №2 26.11.2018)
1. Жалпы ережелер
Ереже ҚР Білім туралы Заңы, ҚР Білім беру ұйымдарындағы тәрбие жөніндегі кешенді бағдарлама, ҚР Бала құқығы туралы Заңы, ҚР Жастар туралы Заңы, Ж.Досмұхамедов атындағы жоғары педагогикалық колледжінің ішкі ережесі негізінде жасақталған.
Аталған ереже үйірме жетекшілерінің құқықтық-нормативтік және әдістемелік-ұйымдастырушылық әрекетін анықтайды.
2.Үйірме жетекшісі қызметінің негізгі міндеттері
- Студенттердің шығармашылық қабілеттерін ашуға, жеке тұлғалық қасиеттерін дамытуға қолайлы жағдай жасау;
- Тәрбие жүйесінің бір бөлігі ретінде топ ұжымын қалыптастыру;
- Топта әр түрлі ұжымдық-шығармашылық жұмыстарды жүзеге асыру, студенттердің қоғамдық жұмыстарға қатысуын қамтамасыз ету;
- Студенттердің жеке тұлғалық дамуын қалыптастыру, бос уақытын ұйымдастыру.
3.Үйірме жетекшісінің атқаратын міндеттері
3.1. Ұйымдастырушылық
- Колледж әкімшілігі бекіткен жоспарлау талаптарына сәйкес топтардағы студенттермен жұмысты ұйымдастыру;
- Құжаттарды рәсімдеу;
- Студенттерді ұжымға біріктіру, студенттердің шығармашылық қабілеттерін, дарындылығын анықтау;
- Үйірме мүшелерімен жүйелі түрде отырыстар, тәрбиелік шаралар, әңгімелесу сағаттарын ұйымдастыру;
- Тұлғаның жан-жақты дамуына қажетті жағдайлар қалыптастыру мақсатында үйірме мүшелерінің жастар қоғамдық бірлестігімен байланысын қамтамасыз ету;
3.2. Коммуникативтік:
- Үйірме мүшелері арасында тұлға аралық қарым-қатынастарды реттеу;
- «студент-оқытушы» жүйесінде оңтайлы қарым-қатынас орнату.
3.3. Аналитикалық:
- Үйірме мүшелерінің үйірме жұмыстарына қатысуын қадағалау;
- әр студенттің жеке тәрбиесіне баға беру және талдау;
- студенттердің жеке тұлғалық қабілеттерін зерттеу;
- ұжымның және жеке студенттің тәрбиесіне баға беру.
3.4. Іс-қағаздарын жүргізу:
- жылдық үйірме жұмысы жоспарын жасақтау;
- Үйірмеде жүргізілген шаралардың материалдарын дайындау.
- үйірменің есептерін дайындау.
4.Үйірме жетекшілерінің құқығы
Үйірме жетекшісі құқылы:
- Колледждегі тәрбие және үйірме жұмысы жоспарын талдауға қатысады және ұсыныстар енгізе алады;
- Үйірме атынан колледжішілік шараларды ұйымдастырады және шараларға қатысады;
- Үйірме мүшелерімен келісілген тәрбие жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстарды Тәрбие Кеңесіне жеткізе алады.
5.Үйірме жетекшілерінің жауапкершілігі
- Ж.Досмұхамедов атындағы жоғары педагогикалық колледж ішкі тәртіп және ішкі еңбек ережесін, колледж басшысының бұйрығын, қызметтік міндеттемелерін себепсіз орындамағаны үшін еңбек заңында анықталған тәртіптік жауапкершілікке тартылады.
- Айына 1 рет, қажеттілігіне қарай 2 рет үйірме жұмысын өткізеді.
6. Үйірме жетекшілерінің кәсіптік деңгейіне қойылатын талаптар
- әлеуметтік және жалпы педагогика, жалпы, әлеуметтік және жас ерекшелігі психологиясы бойынша біліктілігі мен іскерлігінің болуы
- тәрбиенің жеке тұлғаға ықпал ету технологияларын игеруі, тәрбиенің теориялық негіздерін білуі.
- білім беру мәселесіне қатысты заңнамалық актілерді, Тәрбиенің кешенді бағдарламасы бойынша талаптарды білуі;
- ұйымдастырушылық қабілеті мен дағдысының болуы;
- коммуникативтік қабілеттерінің болуы.
- Студенттердің дарындылығы мен шығармашылық қабілеттерін шыңдай білуі.